مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با کسب رضایت از معارضان طرح خط انتقال آب به منطقه بارانگرد شهرستان باغملک از سرگرفته می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح خط انتقال آب بارانگرد یکی از پروژه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب خوزستان بوده که با اجرای آن مشکل تنش آبی منطقه بارانگرد شهرستان باغملک به طور کامل برطرف می‌شود.

او افزود: این طرح در پی اعتراض اهالی منطقه مبنی بر بی آبی در تابستان ۱۴۰۰ از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان اجرایی شد و خط انتقال ۲۰۰ میلیمتر چدن داکتیل از قلعه تل تا بارانگرد به طول تقریبی ۱۲ کیلومتر آغاز شد.

کرمی نژاد اضافه کرد: اجرای این طرح با وجود اجرای حدود ۲‌کیلومتر از خط لوله، به دلیل معارضان محلی و مجوز ندادن شهرداری قلعه تل حدود پنج ماه متوقف شد که با پیگیری انجام شده و همکاری مسئولان محلی رضایت تعدادی از معارضان اخذ و مقرر شد از هفته آینده عملیات اجرایی این طرح آبرسانی مجدداً آغاز شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: با تامین اعتبار این طرح و رفع معارضان امکان به بهره‌برداری رسیدن این پروژه مهم تا تابستان سال آینده وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.